Preskočiť na hlavný obsah

Erin Wattová - Keď je to naozaj

 


CELKOVÉ HODNOTENIE – 5/5

ORIGINÁLNY NÁZOV - When It’s Real

POČET STRÁN - 408

VÄZBA - pevná väzba

ROK VYDANIA - 2022

VYDANIE - 1

JAZYK - slovenčina

PREKLAD - Denisa Jahičová

PÔVOD - Spojené štáty

VYDAVATEĽSTVO - YOLi

PRE KOHO - young adult

ODKAZ NA KNIHU -Kniha: Keď je to naozaj (Erin Wattová) | bux.sk

Za knihu ďakujem BUX.sk



Chceli by ste ísť na rande s celebritou, alebo s ňou chodiť?

Tvorbu autorky Erin Watt (pseudonym dvoch autoriek) som spoznala vďaka odporúčaniu od kamošky. A práve vďaka sérii Royalovci som si zamilovala young adult.

V krátkosti si ešte prečítajte o čom kniha je. Oakley je slávny popový spevák s nie veľmi dobrou povesťou. Vďaka jeho výstrednému správaniu sa jeho kariéra začína rozpadať. Tak jeho tím príde s geniálnym nápadom, ktorý má ľuďom ukázať, že Oakley dospel. Tento nápad zahŕňa Vaughn obyčajne dievča, ktoré musí finančne pomáhať svojej rodine. Vaughn dostane pracovnú ponuku, vďaka ktorej dokáže zaplatiť štúdium svojím bratom. Musí sa však stať falošnou frajerkou Oakleyho a tým napraviť jeho povesť. Klame o ich vzťahu všetkým naokolo až napokon zistí, že klame aj samu seba.

Do čítania tejto knihy som sa púšťala s radosťou. Štýl písania autorky dôverne poznám a mne vyhovuje. Kniha sa čítala jednoducho a rýchlo. Dej bol plynulý nenarazila som na hluché miesta ani na pasáže, ktoré by ma nudili. Samozrejme v knihe nájdeme aj klišé scény, ale nekazia dojem z knihy. Kniha je písaná z pohľadu oboch postáv, takže ja som si prišla na svoje. Čítanie dialógov som si užívala. Bavili ma dialógy medzi hlavnými postavami. Veľmi sa mi páčil námet knihy. Vďaka autorke môžeme nahliadnuť do života celebrity. Spoznať jej život a zistiť, že nie je ľahké byť slávnym.  Romantická linka sa mi veľmi páčila. Nebola násilná ani prehnaná. Celkom sa prekvapilo, že je kniha určená 17+ podľa mňa si ju môžu prečítať aj mladšie čitateľky.



Postavy autorka bravúrne spracovala. Úplne som sa vžila do ich pocitov a všetko som prežívala spoločne s nimi. Páčil sa mi prerod postáv. Postavy sa behom deja menili a formovali, vďaka čomu pôsobili reálne.

Záverečná časť ma trocha sklamala. Čakala som, že postavy budú riešiť vážnejší problém.  Pri čítaní tejto knihy som si perfektne oddýchla. Dokonca by som si vedela predstaviť knihu sfilmovanú.  Autorka nesklamala a ja si idem opäť prečítať Royalovcov. 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Janette Okeová - Keď príde jar

HODNOTENIE - 5 /5 ORIGINÁLNY NÁZOV - WHENCOMES THE SPRING POČET STRÁN - 320 VÄZBA - BROŽOVANÁ  ROK VYDANIA - 2021 EDÍCIA -KANADSKÝ ZÁPAD  ŠTÝL- historický, romantický, duchovný JAZYK - slovenčina VYDAVATEĽSTVO - KUMRAN PRE KOHO - pre ženy, pre kresťanov ODKAZ NA KNIHU -  Keď príde jar: kniha - Janette Okeová | Kumran.sk      Za poskytnutie knihy na recenziu ďakujem vydavateľstvu Kumran.sk.  Dal jej svoje srdce – dokáže sa oň Elizabeth starať s takou nehou, s akou sa Wynn stará o ňu? Keď príde jar  je druhou knihou najpredávanejšej série kresťanských románov z prostredia kanadského západu od skvelej spisovateľky  Janette Okeovej . Svadba bola jej splneným snom, ale potom… Po roku učenia v jednotriednej škole v kanadskej divočine plánuje Elizabeth svadbu s Wynnom Delaneym, členom Kráľovskej severozápadnej jazdnej polície. Svoj manželský život začínajú na jeho odľahlej základni ďaleko na severe. Elizabeth sa necíti pripravená na taký osamelý život bez mnohých výdoby

Mona Kasten - Dúfať znova

  CELKOVÉ HODNOTENIE – 5/5 ORIGINÁLNY NÁZOV - Hope Again POČET STRÁN - 368 VÄZBA - brožovaná väzba ROK VYDANIA - 2022 VEKOVÉ ODPORÚČANIE - 17+ VYDANIE - 1 ŠTÝL - romantický JAZYK - slovenčina PREKLAD - preložila Martina Šturcelová PÔVOD - Nemecko 4. DIEL SÉRIE - Znova VYDAVATEĽSTVO - YOLi PRE KOHO - young adult, new adult ODKAZ NA KNIHU -  Paperback: Dúfať znova (Mona Kasten) | bux.sk   Za knihu ďakujem BUX.sk   Everly Pennová neverila na lásku. Celé roky sa prizerala, ako jej mama trpí v násilnom vzťahu.  Zážitky z detstva ju natoľko traumatizovali, že si mužov nepripúšťala k telu. Nechcela sa zamilovať. A už vôbec nie do svojho vyučujúceho. Ibaže Nolan Gates je šarmantný, inteligentný, sexi a iba pri ňom dokáže byť Everly sama sebou. Len jemu dokáže otvorene povedať, že netuší, čo chce od života a že študuje len preto, aby bola mama šťastná. Čím bližšie ho spoznáva, tým viac ju to k nemu ťahá. Najradšej by prekročila pomyselnú hranicu medzi nimi, len

Marta Galewska-Kustra - Kubko a rečové cvičenia

  CELKOVÉ HODNOTENIE - 5* ORIGINÁLNY NÁZOV - Pucio uczy się mówić VEKOVÉ ODPORÚČANIE - 3+ POČET STRÁN - 40 ROK VYDANIA - 2020 VÄZBA - leporelo JAZYK - slovenský VYDAVATEĽSTVO - Ikar VYDANIE - 1 ODKAZ NA KNIHU -   Kniha: Kubko a rečové cvičenia (Marta Galewska-Kustra) | bux.sk Za knihu ďakujem Bux.sk Kubko a rečové cvičenia je treťou knihou v poradí, ktorá sa zameriava na rozširovanie slovnej zásoby dieťaťa. Dieťa sa pomocou knihy učí tvoriť zložitejšie vety a osvojuje si princípy gramatiky. Kniha je dokonalou pomôckou nie len pre logopédov ale aj rodičov alebo pedagógov. Prvé dve strany nás oboznamujú s tým, ako s knihou pracovať a  čo si všímať pri hre s ňou. Práca s knihou je naozaj jednoduchá a zvládne ju naozaj každý. Stačí čítať jednoduché texty priradené k ilustráciám a ukazovať na osoby alebo veci spomenuté v texte. Následne na spodku stránok sa nachádzajú otázky ako „Čo je to?“, „Čo robí?“ , „Akú ma farbu?“...atď.  Cieľom vlastne je, aby dieťa pomenovalo t