Preskočiť na hlavný obsah

Linnea May - Horúca túžba

 


CELKOVÉ HODNOTENIE – 3/5

ORIGINÁLNY NÁZOV - Violent Cravings

POČET STRÁN - 256

ROK VYDANIA - 2021

JAZYK - slovenčina

PREKLAD - Miriam Ghaniová

2. DIEL SÉRIE - Violents

VYDAVATEĽSTVO - Ikar               

ODKAZ NA KNIHU - Kniha: Horúca túžba (Linnea May) | bux.sk

 Za knihu ďakujem Bux.sk



Môj život bol vždy plný extrémov. Nehľadám rovnováhu, chcem všetko, alebo nič. Nezdá sa vám to normálne? Určite to ani normálne nie je. Oddal som sa svojim chúťkam a to mi takmer zničilo život. Nedovolím, aby sa to zopakovalo. Preto potrebujem mať pravidlá. Prísne opatrenia, aby som mal hlavu na svojom mieste, na krku. Raz za rok. A zakaždým iné dievča. Nijaká exkluzívnosť, nijaká závislosť.
Laura však podnecuje môj hlad tak ako žiadna iná. Lenže ona nie je v ponuke. Ak ju unesiem, bude to proti mojim pravidlám. Ak ju budem u seba držať nasilu, môže ma to zničiť. Alebo to konečne utíši to monštrum driemajúce vo mne. Laura pre mňa predstavuje veľké pokušenie, takže to skúsim a uvidím, čo povie na moje temné chúťky.

 

Po prečítaní prvého dielu z tejto série som už od pokračovania nemala veľké očakávania. Musím však uznať, že Horúca túžba ma celkom bavila.

Pokračovanie série Violents rozpráva príbeh Ryana a Laury. Ryan je mladý, krásny a bohatý muž s vyberanými chúťkami. Tieto jeho chúťky mu takmer zničili život. Preto sa rozhodol, že svoje chúťky naplní len raz za rok. Na večierku však spoznáva čašníčku Lauru a túži po nej tak, ako dlho po žiadnej nie. Rozhodne sa urobiť jej návrh, ktorý sa nakoniec rozhodne prijať.

Kniha sa teda skladá z dvoch častí. V prvej časti spoznávame kľúčové postavy ich minulosť a sledujeme vyvíjajúci sa vzťah medzi nimi. Druha časť knihy sa odohráva o rok neskôr.  Laura a Ryan po skončení zmluvy už viac nesmú byť v kontakte, a tak si každý žije svoj vlastný život. Hlbšie city im však nedovolia zabudnúť na spoločne strávený čas.

Hneď prvé stránky knihy ma vtiahli do deja. Autorka ma jednoduchý štýl písania, vďaka ktorému sa kniha veľmi dobre čítala. Krátke kapitoly zaručili, že sa kniha čítala veľmi rýchlo. V podstate ide o takú jednohubku, ktorú čitateľ prečíta za pár hodín. Narozdiel od prvého dielu mi dej v tejto knihe prišiel menej nereálny. Dialógy však boli opäť plytké a točili sa výhradne okolo sexu. Znova tu máme príbeh písaný z pohľadu oboch postáv, čo je pri tejto knihe veľké pozitívum.

Erotické scény teraz pre zmenu BDSM tvoria prevažnú časť deja. Mne opis intímnych scén v tejto knihe nevadil. Vadil mi výber slov, ktorý bol niekedy dosť komický. Dosť často som samu  prevracala oči a krivila ústa nad dejom.

Ryan a Laura ma ako postavy veľmi neohúrili. Vadilo mi ich správanie v niektorých situáciách. Autorka sa ich snažila vykresliť reálne, hlavne prostredníctvom ich minulosti. Ryanova minulosť na mňa pôsobila divne. Laura bola šedá myška, ktorá aj po obdržaní toľkých peňazí nijak zo svojim životom nepohla.

Keď sa na to tak spätne pozerám, tak medzi týmito knihami je celkom dosť podobností. Horúca túžba je však o trošilinku lepšie napísaná ako prvý diel. Na zadok som z tejto série nespadla, ale aspoň som si pri čítaní oddýchla.

 

 


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Janette Okeová - Keď príde jar

HODNOTENIE - 5 /5 ORIGINÁLNY NÁZOV - WHENCOMES THE SPRING POČET STRÁN - 320 VÄZBA - BROŽOVANÁ  ROK VYDANIA - 2021 EDÍCIA -KANADSKÝ ZÁPAD  ŠTÝL- historický, romantický, duchovný JAZYK - slovenčina VYDAVATEĽSTVO - KUMRAN PRE KOHO - pre ženy, pre kresťanov ODKAZ NA KNIHU -  Keď príde jar: kniha - Janette Okeová | Kumran.sk      Za poskytnutie knihy na recenziu ďakujem vydavateľstvu Kumran.sk.  Dal jej svoje srdce – dokáže sa oň Elizabeth starať s takou nehou, s akou sa Wynn stará o ňu? Keď príde jar  je druhou knihou najpredávanejšej série kresťanských románov z prostredia kanadského západu od skvelej spisovateľky  Janette Okeovej . Svadba bola jej splneným snom, ale potom… Po roku učenia v jednotriednej škole v kanadskej divočine plánuje Elizabeth svadbu s Wynnom Delaneym, členom Kráľovskej severozápadnej jazdnej polície. Svoj manželský život začínajú na jeho odľahlej základni ďaleko na severe. Elizabeth sa necíti pripravená na taký osamelý život bez mnohých výdoby

Mona Kasten - Dúfať znova

  CELKOVÉ HODNOTENIE – 5/5 ORIGINÁLNY NÁZOV - Hope Again POČET STRÁN - 368 VÄZBA - brožovaná väzba ROK VYDANIA - 2022 VEKOVÉ ODPORÚČANIE - 17+ VYDANIE - 1 ŠTÝL - romantický JAZYK - slovenčina PREKLAD - preložila Martina Šturcelová PÔVOD - Nemecko 4. DIEL SÉRIE - Znova VYDAVATEĽSTVO - YOLi PRE KOHO - young adult, new adult ODKAZ NA KNIHU -  Paperback: Dúfať znova (Mona Kasten) | bux.sk   Za knihu ďakujem BUX.sk   Everly Pennová neverila na lásku. Celé roky sa prizerala, ako jej mama trpí v násilnom vzťahu.  Zážitky z detstva ju natoľko traumatizovali, že si mužov nepripúšťala k telu. Nechcela sa zamilovať. A už vôbec nie do svojho vyučujúceho. Ibaže Nolan Gates je šarmantný, inteligentný, sexi a iba pri ňom dokáže byť Everly sama sebou. Len jemu dokáže otvorene povedať, že netuší, čo chce od života a že študuje len preto, aby bola mama šťastná. Čím bližšie ho spoznáva, tým viac ju to k nemu ťahá. Najradšej by prekročila pomyselnú hranicu medzi nimi, len

Marta Galewska-Kustra - Kubko a rečové cvičenia

  CELKOVÉ HODNOTENIE - 5* ORIGINÁLNY NÁZOV - Pucio uczy się mówić VEKOVÉ ODPORÚČANIE - 3+ POČET STRÁN - 40 ROK VYDANIA - 2020 VÄZBA - leporelo JAZYK - slovenský VYDAVATEĽSTVO - Ikar VYDANIE - 1 ODKAZ NA KNIHU -   Kniha: Kubko a rečové cvičenia (Marta Galewska-Kustra) | bux.sk Za knihu ďakujem Bux.sk Kubko a rečové cvičenia je treťou knihou v poradí, ktorá sa zameriava na rozširovanie slovnej zásoby dieťaťa. Dieťa sa pomocou knihy učí tvoriť zložitejšie vety a osvojuje si princípy gramatiky. Kniha je dokonalou pomôckou nie len pre logopédov ale aj rodičov alebo pedagógov. Prvé dve strany nás oboznamujú s tým, ako s knihou pracovať a  čo si všímať pri hre s ňou. Práca s knihou je naozaj jednoduchá a zvládne ju naozaj každý. Stačí čítať jednoduché texty priradené k ilustráciám a ukazovať na osoby alebo veci spomenuté v texte. Následne na spodku stránok sa nachádzajú otázky ako „Čo je to?“, „Čo robí?“ , „Akú ma farbu?“...atď.  Cieľom vlastne je, aby dieťa pomenovalo t