Preskočiť na hlavný obsah

Linnea May - Prudká rozkoš


CELKOVÉ HODNOTENIE 3/5

ORIGINÁLNY NÁZOV - Violent Delights

POČET STRÁN - 232

VÄZBA - pevná väzba

ROK VYDANIA - 2021

VYDANIE - 1

ŠTÝL - erotický

JAZYK - slovenčina

PREKLAD - Miriam Ghaniová

1. DIEL SÉRIE - Violents

VYDAVATEĽSTVO - Ikar

ODKAZ NA KNIHU -  Kniha: Prudká rozkoš (Linnea May) | bux.sk

Za knihu ďakujem vydavateľstvu Bux.sk 



Nedovolím jej, aby zmenila pravidlá hry.
Násilie vždy bolo súčasťou môjho života. Bol som zlostný už ako dieťa, ktoré si nevšímali a zanedbávali ho, takže som nespokojnosť dával najavo hnevom. Prešli roky a teraz nie som obeťou svojej vlastnej agresivity. Teraz mám všetko pod kontrolou. A tá kontrola žiada, aby sa mi niekto vzdal.
Napríklad ona. Môj domáci miláčik. Krásna blondína, ktorá súhlasila, že sa podvolí mojej vôli. Súhlasila, že ju môžem uniesť a zamknúť, kým nevyprší naša zmluva. Súhlasila, že zahrá svoju rolu. No hrá ju tak dobre, že jej strach vyzerá ako prirodzený. Keď sledujem, ako sa bráni, až mi po chrbte prechádza mráz. Dostáva sa mi pod kožu ako žiadna iná predtým, dobýja sa mi do srdca, ktoré nevie ľúbiť. Teda aspoň som si to myslel.

 


Ja fakt neviem, čo k tejto knihe napísať. Začnime teda pekne postupne. Prudká rozkoš je kniha zo série erotických príbehov Temná romanca miliardára. Na prvých stránkach spoznávame životy dvoch hlavných postáv (vlastne aj jediných). Spoznávame Josepha a Lianu. Liana prežíva najhorší týždeň svojho života. Prišla o svoju prácu a jej priateľ ju podviedol. Zúfalstvo a horkosť ju dovedie ku krádeži cudzieho kabátu. Táto udalosť navždy zmení jej život.

Musím uznať, že sa kniha čítala veľmi rýchlo. Autorka má jednoduchý štýl písania, takže stránky rýchlo odsýpajú, čo ja vnímam veľmi kladne. Dej knihy je dosť nereálny a absurdný. Celkovo niektoré pasáže nedávali zmysel a pôsobili divne. Čo sa týka dialógov, tak tie boli dosť plytké a točili sa len okolo sexu. Páčilo sa mi však, že som si mohla knihu prečítať z pohľadu oboch postáv, vnímam to ako veľké plus.

Erotickými scénami autorka nešetrila. Keď sa tak nad tým pozastavujem, tak tých scén bolo viac ako samotného deja. Opis bol miestami komický a miestami šokoval.

Pri čítaní som sa knihu snažila brať s nadhľadom a proste si pri nej oddýchnuť. Kniha účel splnila, ja som si pri nej oddýchla, no viac po nej už pravdepodobne nesiahnem. Myslím si, že na knižnom trhu je veľa lepších kníh tohto žánru. 

No ak ste mali náročný deň a potrebujete si oddýchnu a prečítať si niečo nenáročné, tak táto kniha je jednou z možností. 
 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Janette Okeová - Keď príde jar

HODNOTENIE - 5 /5 ORIGINÁLNY NÁZOV - WHENCOMES THE SPRING POČET STRÁN - 320 VÄZBA - BROŽOVANÁ  ROK VYDANIA - 2021 EDÍCIA -KANADSKÝ ZÁPAD  ŠTÝL- historický, romantický, duchovný JAZYK - slovenčina VYDAVATEĽSTVO - KUMRAN PRE KOHO - pre ženy, pre kresťanov ODKAZ NA KNIHU -  Keď príde jar: kniha - Janette Okeová | Kumran.sk      Za poskytnutie knihy na recenziu ďakujem vydavateľstvu Kumran.sk.  Dal jej svoje srdce – dokáže sa oň Elizabeth starať s takou nehou, s akou sa Wynn stará o ňu? Keď príde jar  je druhou knihou najpredávanejšej série kresťanských románov z prostredia kanadského západu od skvelej spisovateľky  Janette Okeovej . Svadba bola jej splneným snom, ale potom… Po roku učenia v jednotriednej škole v kanadskej divočine plánuje Elizabeth svadbu s Wynnom Delaneym, členom Kráľovskej severozápadnej jazdnej polície. Svoj manželský život začínajú na jeho odľahlej základni ďaleko na severe. Elizabeth sa necíti pripravená na taký osamelý život bez mnohých výdoby

Mona Kasten - Dúfať znova

  CELKOVÉ HODNOTENIE – 5/5 ORIGINÁLNY NÁZOV - Hope Again POČET STRÁN - 368 VÄZBA - brožovaná väzba ROK VYDANIA - 2022 VEKOVÉ ODPORÚČANIE - 17+ VYDANIE - 1 ŠTÝL - romantický JAZYK - slovenčina PREKLAD - preložila Martina Šturcelová PÔVOD - Nemecko 4. DIEL SÉRIE - Znova VYDAVATEĽSTVO - YOLi PRE KOHO - young adult, new adult ODKAZ NA KNIHU -  Paperback: Dúfať znova (Mona Kasten) | bux.sk   Za knihu ďakujem BUX.sk   Everly Pennová neverila na lásku. Celé roky sa prizerala, ako jej mama trpí v násilnom vzťahu.  Zážitky z detstva ju natoľko traumatizovali, že si mužov nepripúšťala k telu. Nechcela sa zamilovať. A už vôbec nie do svojho vyučujúceho. Ibaže Nolan Gates je šarmantný, inteligentný, sexi a iba pri ňom dokáže byť Everly sama sebou. Len jemu dokáže otvorene povedať, že netuší, čo chce od života a že študuje len preto, aby bola mama šťastná. Čím bližšie ho spoznáva, tým viac ju to k nemu ťahá. Najradšej by prekročila pomyselnú hranicu medzi nimi, len

Marta Galewska-Kustra - Kubko a rečové cvičenia

  CELKOVÉ HODNOTENIE - 5* ORIGINÁLNY NÁZOV - Pucio uczy się mówić VEKOVÉ ODPORÚČANIE - 3+ POČET STRÁN - 40 ROK VYDANIA - 2020 VÄZBA - leporelo JAZYK - slovenský VYDAVATEĽSTVO - Ikar VYDANIE - 1 ODKAZ NA KNIHU -   Kniha: Kubko a rečové cvičenia (Marta Galewska-Kustra) | bux.sk Za knihu ďakujem Bux.sk Kubko a rečové cvičenia je treťou knihou v poradí, ktorá sa zameriava na rozširovanie slovnej zásoby dieťaťa. Dieťa sa pomocou knihy učí tvoriť zložitejšie vety a osvojuje si princípy gramatiky. Kniha je dokonalou pomôckou nie len pre logopédov ale aj rodičov alebo pedagógov. Prvé dve strany nás oboznamujú s tým, ako s knihou pracovať a  čo si všímať pri hre s ňou. Práca s knihou je naozaj jednoduchá a zvládne ju naozaj každý. Stačí čítať jednoduché texty priradené k ilustráciám a ukazovať na osoby alebo veci spomenuté v texte. Následne na spodku stránok sa nachádzajú otázky ako „Čo je to?“, „Čo robí?“ , „Akú ma farbu?“...atď.  Cieľom vlastne je, aby dieťa pomenovalo t